Een Nederlandse marketingman legt Lulu Wang uit over Chinese nieuwe media

tulpportretachteroverslaan

Ik heb me vaak afgevraagd: waarom bestaan er in het Westen een Facebook en Twitter en weinig andere krachtige concurrenten, terwijl in China vechten Tencent, Sina, Renren, Baidu, Wechat (40000000 gebruikers), Shejiao, Tianya enzovoorts met elkaar voor gebruikers?

Totdat ik een paar weken geleden nota bene een Nederlander, een marketingmanager, sprak en van hem een eventuele uitleg van dat verschijnsel te horen kreeg. Voor de zoveelste keer realiseer ik me dat ik veel huiswerk te doen heb om met de tijd mee te gaan, vooral ik zowel in het Nederlands als in het Chinees schrijf.

Zijn naam is Ed Sander, zie zijn site en boek China Talk:>>> >>

Petje af voor Nederlanders en Belgen!

Lees meer over Lulu’s liefde voor NL en BE in :

1。Nederland, wo ai ni

screen320x480

Klik hier om het boek te bestellen.
Je kunt kiezen tussen:
NL versie Nederland, wo ai ni
– BE versie Regenland, wo ai ni

  • Een uitgebreide multimedia en interactieve book app, €7,99
  • Apple versie Nederland/Regenland, wo ai ni
    Android versie Nederland/Regenland, wo ai ni

  • Papieren boek, €12,50 euro
  • (Lulu zal het boek voor je signeren en voorzien van een persoonlijke boodschap)
    – NL versie Nederland, wo ai ni
    – BE versie Regenland, wo ai ni

    2。algemeen verkoop

    屏幕快照 2013-04-11 10.01.46 PM

    Klik op het plaatje en bestel >>> >> Lulu’s boeken als book app en ebook vanaf 1,89 euro en Lulu’s papieren boeken vanaf 5,95 euro